Ο Δημήτρης Σύρμος ανακοινώνει την υποψηφιότητά του με τον συνδυασμό Ανεξάρτητη Επιμελητηριακή Ενότητα

25-10-11






















ΣΥΡΜΟΣ Α. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ


Δ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ-ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ Α.Π.Θ. Α.Μ. ΤΕΕ: 44.612 Αρ. Αδείας Νομ. Βοιωτίας: 1/85 A.M. ΤΣΜΕΔΕ: 51.792

Πτυχίο Μελετητή ΥΠ. Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων / Α.Μ.18933 / Ε15-Ε27



MBA - Kingston University London (Strategic Management – Industrial Management)



Καραγιαννοπούλου 76α / 32100 Λιβαδειά / Τηλ:2261028619 / Fax:2261024822 / e-mail: dsyrmos@otenet.gr


Λιβαδειά 20/10/2011

Δελτίο Τύπου



Θέμα: Δήλωση υποψηφιότητας εκλογών ΕΒΕΒ.



Με την παρούσα θέλω να ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου στις εκλογές του Επιμελητηρίου Βοιωτίας στις 15-16 Νοεμβρίου 2011, με τον συνδυασμό Ανεξάρτητη Επιμελητηριακή Ενότητα για τη Βοιωτία, με υποψήφιο Πρόεδρο τον Κο Π. Αγνιάδη.

Ο Κος Αγνιάδης μου έκανε πρόταση συμμετοχής στο ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Επιμελητηριακής Ενότητας, πρόταση την οποία αποδέχθηκα με ευθύνη και τιμή.


Η υποψηφιότητα μου: ανήκω στην επιχειρηματική κοινότητα της παραγωγής και μεταποίησης πάνω από 30 χρόνια. Αν και ο πατέρας μου υπήρξε μέλος των διοικήσεων του ΕΒΕΒ για 16 χρόνια και είχα ενεργό συμμετοχή στην σύνταξη και παρακολούθηση των δραστηριοτήτων του, μετά την αποχώρηση του, απείχα συνειδητά επί 17 χρόνια για να μην θεωρηθεί ότι τον αντικατέστησα. Άλλωστε δεν είναι του χαρακτήρα μου να διεκδικώ θέσεις και αξιώματα. Η προσφορά μου εκφράστηκε μέσα από την συνεχή παρουσία μου σε εκατοντάδες συνέδρια, σεμινάρια, διεθνείς συμμετοχές και αποστολές, στις οποίες δεν παρέλειπα ποτέ να αναφέρομαι ή να εκπροσωπώ άτυπα το ΕΒΕΒ και την τοπική επιχειρηματική κοινότητα. Το ίδιο θα κάνω και τώρα. Θα εκπροσωπήσω την Μεταποίηση, την Βιοτεχνία & Βιομηχανία με όλες μου τις δυνάμεις, γιατί αυτή είναι η ζωή μου. Με ένα πρόσθετο στοιχείο. Θάρρος και Τόλμη. Όλοι γνωρίζετε ότι στις μέρες μας είναι πολύ δύσκολο να εκφράσει κάποιος την άποψη του, να διεκδικήσει το δίκιο του, διότι το «σύστημα» δεν το επιτρέπει. Χρειάζεται πολύ θάρρος, πολλές φορές θράσος, για να λάβει κάποιος τον λόγο, να αρθρώσει λόγο και να κάνει γνωστά προβλήματα και διεκδικήσεις. Σας διαβεβαιώνω ότι διαθέτω αυτό το θάρρος.

Γιατί τώρα: η απόφαση μου να εκτεθώ στις εκλογές αυτές είναι διότι με την διεθνή επιχειρηματική μου δράση, εμπειρία και γνωριμίες, γνωρίζω πολύ καλά τις κρίσιμες στιγμές που περνά η Πατρίδα, η Κοινωνία και η Επιχειρηματική Κοινότητα. Είναι η πρώτη φορά που μου ζητήθηκε να προσφέρω και ήμουν υποχρεωμένος να αποδεχθώ την πρόταση διότι δεν περισσεύει κανείς και πρέπει όλοι, ανάλογα με τις δυνάμεις μας, να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να ανατρέψουμε την υπάρχουσα κατάσταση. Στην συζήτηση με τον Κο Αγνιάδη, συμφωνήσαμε ότι, όπως και να εξελιχτούν τα πράγματα, θετικά ή αρνητικά, για την χώρα, η επόμενη μέρα δεν θα είναι όπως πριν. Ο ρόλος λοιπόν του επιμελητηρίου δεν θα είναι στενά τοπικός και διεκπεραιωτικός. Η θέση του θα είναι ή διασύνδεση με τα Ευρωπαϊκά κέντρα αποφάσεων, έτσι ώστε να αποκομίσουμε τα μέγιστα δυνατά οφέλη. Αυτός είναι και ο ρόλος που πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω τα μέγιστα στην Βοιωτική Επιχειρηματικότητα. Εξωστρέφεια της Παραγωγικής και Μεταποιητικής Βοιωτικής Επιχείρησης, διεθνείς σχέσεις και εκπροσώπηση.

Γιατί με τον Παναγιώτη Αγνιάδη: Παρακολουθώ και ζω ενεργά το ΕΒΕΒ από το 1979. Έχω λοιπόν προσωπική άποψη και αντίληψη των πραγμάτων. Παράλληλα, λόγω της επαγγελματικής μου δραστηριοποίησης αλλά και της συμμετοχής μου σε Συνδέσμους Βιομηχανιών, έχω έλθει σε επαφή και γνωρίζω την δράση πολλών περιφερειακών επιμελητηρίων. Πρέπει στις κρίσεις μας να είμαστε σοβαροί, να γνωρίζουμε το σύνολο των δεδομένων και να παραμερίζουμε εγωισμούς και μικροπρέπειες. Θεωρώ λοιπόν την θητεία του Παναγιώτη Αγνιάδη, στο σύνολο της, τηρουμένων των αναλογιών και σε πανελλαδικό επίπεδο, θετική. Το συνολικό διακύβευμα, με την διεθνή οικονομική καταιγίδα που ζούμε σήμερα, είναι πολύ σοβαρό, κρίσιμο θα έλεγα, και δεν είναι δυνατόν να συζητούμε για τις «καρέκλες» και το μοίρασμα της όποιας εξουσίας. Τα ψευδοδιλλήματα είναι λάθος πρακτική σήμερα, χρειαζόμαστε ενότητα και κοινή διαχείριση των προβλημάτων μας.

Για τους άλλους συνδυασμούς: στον συνάδελφό μου μηχανικό, συνεργάτη και φίλο Χάρη Παπαθωμά θα ήθελα να θυμίσω ότι εμείς οι μηχανικοί πρέπει να διαθέτουμε «τετράγωνη» λογική, πνεύμα συνεργασίας και ομαδικής δουλειάς με στόχο το κοινό όραμα. Όταν λοιπόν κατέθεσε την υποψηφιότητα του, έπρεπε να την θέσει στην διάθεση της επιχειρηματικής κοινότητας, να τεθεί στρατιώτης στην κοινή προσπάθεια και να ζητήσει το αυτονόητο. Την συμμετοχή του σε ένα κοινό ψηφοδέλτιο, από το οποίο θα εκλέγονταν οι εκλεκτοί των ψηφοφόρων. Ήταν τουλάχιστον εγωιστικό να τεθεί αυτόκλητα επικεφαλής συνδυασμού και να ζητήσει από τους άλλους να τον ακολουθήσουν. Πρέπει να υπάρχει μία συνέχεια στα πράγματα και το επιμελητήριο είχε Πρόεδρο. Τον πρόεδρο τον τιμάς ως θεσμό και συζητάς μαζί του. Δεν του ανακοινώνεις ότι σε μία κοινή προσπάθεια πρέπει να τεθεί υπό τις οδηγίες άλλου.

Για τον εξ’ ίσου φίλο και συνεργάτη χρόνων Χρήστο Αναγνώστου, η προφορική του δήλωση ότι θα κάνει το παν για να «διώξει» τους βιομήχανους από το επιμελητήριο, γιατί δεν έχουν θέση εκεί, τουλάχιστον με εξέπληξε και με απογοήτευσε γιατί αναφερόταν στο πρόσωπο μου. Αν αληθεύει η δήλωση, το μόνο που μπορώ να εκφράσω είναι τη λύπη μου για την συμπεριφορά του. Ελπίζω να παραφράστηκε η δήλωση του.

Φίλοι μου, θα ήθελα να προτρέψω όλους να κρατήσουμε σε υψηλό επίπεδο τον προεκλογικό αγώνα. Η θλιβερή εικόνα που παρουσιάζει η κεντρική πολιτική σκηνή, ας μην μας παρασύρει σε λανθασμένες πρακτικές, άδικες συμπεριφορές. Ας μην ευτελίσουμε αξίες, τον κόπο μας, τον μόχθο μας, την δουλειά μας. Ως επιχειρηματική κοινότητα έχουμε πληρώσει ακριβά, πολιτικές, υποσχέσεις, παραλείψεις και έλλειψη συνεννόησης, ομόνοιας και συνεργασίας. Στις δύσκολες στιγμές που περνάμε, ας κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα. Ας εκτεθούμε αξιοπρεπώς και ας αφήσουμε την επιχειρηματική κοινότητα να εκλέξει τους άριστους για τον κοινό σκοπό. Την επόμενη μέρα έχουμε πολύ αγώνα να δώσουμε και πολλή δουλειά να κάνουμε, από όποια θέση θα βρεθεί ο καθένας.



Σας ευχαριστώ

ΣΥΡΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ


Πηγή:orchomenos-press.blogspot.com




Σύντομο επαγγελματικό Βιογραφικό:

Διπλωματούχος Μηχανικός Α.Π.Θ. 1984, με Μεταπτυχιακό τίτλο ΜΒΑ από το Kingston University London και εξειδίκευση στη στρατηγική, την διαχείριση ανθρώπινων πόρων, κρίσεων, αλλαγών. Ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά. Πτυχίο Περιβαλλοντικών μελετών και βιομηχανίας από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Μέλος Τ.Ε.Ε. – Σ.Ε.Β. – Σ.Β.Θ. & Κ.Ε. – Σ.Β.Π.Ε. – Μέλος Δ.Σ. του Σ.Β. Στερεάς Ελλάδας, ΕλληνοΑραβικού – ΕλληνοΙταλικού – ΕλληνοΚινεζικού Επιμελητηρίου. Συμμετοχές σε Συνέδρια, σεμινάρια, διεθνή φόρα. Κλαδική εκπροσώπηση.

Εκπρόσωπος των εταιριών:

ROTOSAL ABEE, Βιομηχανία Πλαστικών

POWDERMIX ABEE, Βιομηχανία Πλαστικών Πρώτων Υλών

Σχόλια