Συνέντευξη του Αλεξ. Χατζηπαυλίδη για τους Βαλκανικούς αγώνες στη Σερβία

20-04-12













Προπονούμαι σε μια μικρή επαρχιακή πόλη σε 25αρα ανοικτή πισίνα με φτωχά μυαλά που δεν ενδιαφέρονται και δεν ασχολούνται όπως θα έπρεπε με τον αθλητισμό και χωρίς κάποια υποστήριξη από τους τοπικούς φορείς>>, λέει μεταξύ άλλων o Λαμιώτης αθλητής Αλέξανδρος Χατζηπαυλίδης, που φεύγει με την εθνική ομάδα στην Σερβία, όπου θα γίνει το Βαλκανικό πρωτάθλημα κολύμβησης. Διαβάστε τι δήλωσε στο LamiaReport:

Το Βαλκανικό πρωτάθλημα είναι ένας αγώνας που ναι μεν το είχαμε στο μυαλό μας από την αρχή της σεζόν μαζί με τον προπονητή μου Γιωργο Ζαγκανά αλλά δεν αποτελεί ιδιαίτερο στόχο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την Εθνική Ομάδα και την Ομοσπονδία που με εμπιστεύεται.

Την Μ.Παρασκευή γυρίσαμε από την προετοιμασία στο υψόμετρο(προπονητικό κέντρο ΒΕΛΜΕΚΕΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ) και θέλω να δω σε τι στάδιο βρίσκομαι.Τα αγωνίσματα που θα λάβω μέρος είναι 200-400-1500 ελεύθερο και 4Χ200 σκυταλοδρομία.Στόχος μου είναι μια πολύ καλή και πολλά υποσχόμενη εμφάνιση και γιατί όχι και ένα μετάλλιο.


Με το πέρας των αγώνων αυτών θα δουλέψω με βάση την ανοικτή θάλασσα για να μπορέσω να συμμετάσχω πρώτα ο θεός στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που γίνεται τον Ιούλιο και συμπίπτει μάλιστα με τα 18α γενέθλιά μου ενώ παραμένει διακαείς πόθος μου η συμμετοχή μου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανοικτής Θάλασσας τον Αύγουστο στον Καναδά Τα πράγματα βέβαια δεν είναι καθόλου εύκολα το αντίθετο θα έλεγα μια και βρίσκομαι και προπονούμαι σε μια μικρή επαρχιακή πόλη σε 25αρα ανοικτή πισίνα με φτωχά μυαλά που δεν ενδιαφέρονται και δεν ασχολούνται όπως θα έπρεπε με τον αθλητισμό και χωρίς κάποια υποστήριξη από τους τοπικούς φορείς.

Οι μόνοι αρωγοί και συμπαραστάτες μου όλα αυτά τα χρόνια είναι οι γονείς μου και ο προπονητής μου και η βοήθεια που μου προσφέρεται αμέριστα είναι πολύτιμη και ανεκτίμητη.Για αυτό τους ευχαριστώ από την καρδιά μου .Εύχομαι σε όλους χρόνια πολλά και εύχομαι το αναστάσιμο μήνυμα να αγγίξει τις καρδιές όλων.Προσωπικά εύχομαι να είμαι γερός και να μου δώσει ο θεός δύναμη και υπομονή σε βάθος χρόνου να κατακτήσω στη ζωή αυτό που πιστεύω ότι μου αξίζει.

Πηγή:lamiareport.gr

Σχόλια