ΛΕΜΠΕΣΗΣ:Από το γήπεδο του... χωριού στον τελικό!

11-08-12


Συγκλονίζει η συνέντευξη στο gazzetta.gr του Σπύρου Λεμπέση που προκρίθηκε στον τελικό του ακοντισμού στους Ολυμπιακούς, καθώς περιγράφει την τραγική κατάσταση του ελληνικού αθλητισμού.



















Ο 25χρονος πρωταθλητής έφτασε στον τελικό ξαφνιάζοντας αρκετούς που δεν του έδιναν μεγάλη τύχη. Εριξε, όμως, το ακόντιο στα 82,40 και έτσι πέρασε ως δεύτερος στους 12 καλύτερους ακοντιστές του κόσμου.

Ο Λεμπέσης μιλάει στο gazzetta.gr και περιγράφει πως προπονείται χωρίς καμία βοήθεια ενώ τον τελευταίο μήνα πριν από τους Ολυμπιακούς, επειδή δεν είχε χρήματα για να πηγαινοέρχεται από το χωριό του, το Μαυρομμάτι Βοιωτίας στην Θήβα, σταμάτησε τις μετακινήσεις και συνέχισε να γυμνάζεται στο γήπεδο του χωριού του, μέσα στο χαλίκι και τα χόρτα!

Η πρόκριση σου αιφνιδίασε πολλούς. Εσύ το πίστευες;

«Hπρόκριση στον τελικό δεν ήρθε από το πουθενά. Πραγματικά την πίστευα. Ηρθε κάτω από αντίξοες συνθήκες και μετά από σκληρή δουλειά για αυτό και το χάρηκα δύο φορές παραπάνω».

Περιέγραψε μας τις αντίξοες συνθήκες που λες;

«Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι εννοώ. Αν πω τι συμβαίνει θα πουν ότι υπερβάλλω και δεν θα με πιστέψει κανείς. Προπονούμαι στο γήπεδο του χωριού μου, που έχει χαλίκι και τα χορτάρια φτάνουν τα δύο μέτρα. Ξέρετε πως είναι τα γήπεδα στα χωριά. Τον τελευταίο καιρό έκανα εκεί προπονήσεις, γιατί ήταν δύσκολα τα οικονομικά και δεν μπορούσα να μετακινούμαι με το αυτοκίνητο μου. Επέλεξε έτσι να μείνω στο χωριό και να κάνω εκεί προπονήσεις»

Παρόλα αυτά μπήκες στον τελικό…

«Τα κατάφερα για έναν λόγο. Όλα αυτά τα κουβαλούσα στο κεφάλι μου και προσπάθησα να τα ξεχάσω και μείνω μόνο σε αυτό που έχει το χέρι μου. Διαφορετικά δεν θα έβγαινε αυτή η βολή»

Στον τελικό με τι σκέψεις πας;

«Τον τελικό θα τον αντιμετωπίσω, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως τον προκριματικό. Θα είμαι προσγειωμένος και θα αγωνιστώ με χαρά. Αυτό θέλω μόνο να κάνω να τον χαρώ, τίποτα παραπάνω»

Η πρόκριση σου κάτω από αυτές τις τραγικές συνθήκες προπόνησης, πιστεύεις ότι μπορεί να ταρακουνήσει την Πολιτεία ώστε να αντιμετωπίσει διαφορετικά τον αθλητισμό και τους αθλητές;

«Πιστεύω ότι είναι ένα ισχυρό μήνυμα αλλά από μόνο του δεν αρκεί. Και στο παρελθόν υπήρχαν αθλητές που τα κατάφεραν από το τίποτα, αλλά δεν άλλαξε κάτι. Δύσκολα θα ιδρώσει το αυτί κανενός. Αγωνίζομαι πρώτα για μένα, όπως μου είπε ο προπονητής μου Αντώνης Παπαδημητρίου πριν έρθω, για να σεβαστώ τους κόπους μου και για τους ανθρώπους που με στηρίζουν ηθικά»

Που πιστεύεις ότι θα κριθεί το μετάλλιο στον τελικό, στα πόσα μέτρα;

«Ο πρώτος μπορεί να ρίξει κοντά στα 87 μέτρα, αλλά τα άλλα δύο θα κριθούν στα 84-85. Εγώ αυτό που θέλω από τον εαυτό μου είναι να πιάσω την επίδοση μου που είναι 83.02 και μετά βλέπουμε για πιο ψηλά».


Πηγή: http://www.gazzetta.gr


Σχόλια