Ποιος γνωστός τραγουδιστής θα γίνει πατέρας και... "τρελαίνεται"; (Φωτό)

28-08-12















Ο πασίγνωστος καλλιτέχνης πετάει στα σύννεφα αφού σε λίγες εβδομάδες θα γίνει μπαμπάς! Στα τέλη Σεπτεμβρίου θα κρατάει στην αγκαλιά του το μωράκι του και δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό του, ειδικά μετά τα όσα πέρασαν με τη γυναίκα του...


Μιλώντας στην κάμερα του Star, ο Νεκτάριος Σφυράκης δήλωσε ότι ετοιμάζεται να γίνει “χαζομπαμπάς”.

Δείτε τι είχε δηλώσει ο γνωστός τραγουδιστής σε συνέντευξή του, για τον Κωνσταντίνο Πάντο, το γυναικολόγο που βοήθησε εκείνο και τη γυναίκα του να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα...

«Με τη σύζυγό μου Στέλλα είμαστε παντρεμένοι από το 2006, είμαστε μαζί όμως δεκατέσσερα χρόνια. Κάτι οι δικές μου υποχρεώσεις, κάτι η σκέψη η οποία δεν ήταν στο μυαλό μας, άφησαν τον χρόνο και πέρασε» ξεκίνησε να μας λέει για τη σχέση τους ο τραγουδιστής, και συνεχίζει: «Οταν όμως ήρθε κι έγινε κοινό μας “θέλω”, τότε διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν κάποια θέματα που έπρεπε να ξεπεραστούν».

Πώς φτάσατε να ζητήσετε τη γνώμη ενός ειδικού;
Μετά από έρευνα, επικοινωνήσαμε με τον γυναικολόγο Κωνσταντίνο Πάντο, έναν εξαίρετο επιστήμονα στον τομέα της εξωσωματικής (γνωστό για τις επιτυχίες του στο θέμα αυτό σε όλο τον πλανήτη) ο οποίος μας βοήθησε και στην ουσία ανέλαβε την ευθύνη της διαδικασίας προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα όποια θέματα υπήρχαν.

Να ’μαστε τώρα, λοιπόν, και η Στέλλα είναι έγκυος...
Ετσι ακριβώς. Η Στέλλα είναι ήδη 6 μηνών και ο γιος είναι στον δρόμο. Είναι πολύ σημαντικός παράγοντας η ψυχολογία της γυναίκας σε μια τέτοια κατάσταση και σε συνδυασμό με τον γιατρό και την εξελικτική διαδικασία που ο ίδιος κατευθύνει, εξαρτάται το αποτέλεσμα. Και εδώ θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον γιατρό μας, ο οποίος είναι κοντά από το πρώτο λεπτό που μας ανέλαβε.

Η αλήθεια είναιι ότι δεν έχουμε συνηθίσει να ακούμε επώνυμους ανθρώπους να μιλούν ανοιχτά για τέτοια θέματα.
Μα, είναι κοινό μυστικό πια ότι το 65% των ζευγαριών αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα.

Πώς αισθάνεσαι που θα γίνεις πατέρας;
Το περίμενα με ανυπομονησία. Και μόνο η σκέψη πως θα πάρω το μωρό μου αγκαλιά μού φέρνει δάκρυα χαράς στα μάτια.

Φυσικά, η Στέλλα περιμένει πώς και πως τον ερχομό του μικρού μπέμπη και παρά τις δυσκολίες που πέρασε, δεν το βάζει κάτω.
«Γενικά δεν φτάσαμε εύκολα στο σήμερα, καθώς υπήρχαν πολλές επιπλοκές, αλλά με τη βοήθεια του κ. Πάντου όλα έχουν την καλύτερη εξέλιξη. Ομως, η αλήθεια είναι ότι το πιο δύσκολο είναι να αντιμετωπίσω το δικό μου άγχος μήπως πάει κάτι στραβά. Βέβαια, έχω τη στήριξη του Νεκτάριου, ο οποίος πρέπει να σου πω ότι έχει αποδεδειγμένα απίστευτη ηρεμία και αντοχή, γιατί χρειάζεται από την πλευρά του συντρόφου μια συμπεριφορά αισιοδοξίας και σιγουριάς. Δεν ένιωσα στιγμή μόνη σε όλο αυτό, καθώς ήταν διαρκής η επαφή με τη μαία μου, τη Μερόπη, η οποία τραβάει μαζί μου όλο μου το άγχος ό,τι ώρα και να είναι».
Τι θα ήθελες να πεις στις γυναίκες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα;
Αυτό που πρέπει να ξέρουν είναι να μην παρατήσουν την προσπάθεια, να έχουν πίστη, θάρρος και να κοιτάνε μπροστά. Είναι πάρα πολύ σημαντική η επιλογή του γιατρού, και αυτό γιατί επειδή η αναμονή είναι τεράστια, η διαδικασία σίγουρα δεν είναι και εύκολη. Μια αρνητική απάντηση είναι πολύ μεγάλο πλήγμα. Στο λέω αυτό γιατί το έχω βιώσει η ίδια, αλλά και επειδή δεν ζούμε σε εύκολους καιρούς και το οικονομικό θέμα είναι σοβαρό. Οπότε, πρέπει να ψάξουν αρκετά. Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό με τον άνθρωπο που μας στήριξε, και εννοώ τον γιατρό μας.

Πηγή:http://www.markos.tv

Σχόλια