Πως πέρασε το καλοκαίρι η Τατιάνα Στεφανίδου-Δείτε photo

27-08-12



















H Tατιάνα Στεφανίδου είναι ένα από εκείνα τα τηλεοπτικά πρόσωπα που δεν διστάζει να μοιράζεται τόσο με τους φίλους,όσο και με τους θαυμαστές της κάποιες αγαπημένες της στιγμές. Αυτή τη φορά η λαμπερή παρουσιάστρια αποφάσισε να μας παρουσιάσει κάποιες στιγμές από τις καλοκαιρινές της διακοπές,μέσω του blog της στο tlife.gr.

«Η φωτογραφία για μένα είναι συναίσθημα .Τραβάω φωτογραφίες όταν θέλω να θυμάμαι μια έντονη στιγμή. Οι φωτογραφίες που θα δείτε για σας είναι ένα τοπίο… Για μένα όμως είναι οι καλύτερες στιγμές του καλοκαιριού μου. Θα μείνουν στο κινητό μου να τις κοιτάω όλο το χειμώνα της σκληρής δουλειάς που με περιμένει…

Στην άμμο να κτίζεις παλάτια … Το έκανα κι αυτό. Δεν είναι το καλύτερό μου. Η Λυδία όμως ήταν πολύ περήφανη για το έργο μας.




Μετά τα κάστρα, τα … αμμόλουτρα! Στην καυτή άμμο της Σαντορίνης, φορώντας τα μαύρα γυαλιά της μαμάς!

Η Λυδία ζωγραφίζει παντού. Και στην ξαπλώστρα. Το θέμα όπως βλέπετε … επίκαιρο.























Εύβοια. Καντήλι. Όποτε εμφανίζονταν τα αγριοκάτσικα στην παραλία, προκαλούσαν κύμα ενθουσιασμού. Οι περισσότερες φωτό στο κινητό μου είναι αγριοκάτσικα όλων των ειδών και χρωμάτων, τραβηγμένες από τη Λυδία!




















Το αγαπημένο μου μπάρ στη Σκιάθο. Ο ιδιοκτήτης είχε παλιά το «Ιθάκη» στη Βουλιαγμένη. Πολύ ψαγμένος. Τρελάθηκα με το Mochito με Passion Fruit!























Πηγή:http://www.entertv.gr

Σχόλια