Στράτος Τζώρτζογλου: «Δεν ήμουν ένα σεξουαλικό ζώο». Τι είπε ο άνθρωπος πάλι;

4-9-12















Πωπω ανατρίχιασα! Μα είναι δήλωση αυτή; Δε με λυπάσαι αγαπητέ κύριε Τζώρτζογλου κουρασμένη γυνή;
Στο περιοδικό ΕΓΩ παραχώρησε συνέντευξη ο ηθοποιός Στράτος Τζώρτζογλου, ο οποίος αρνείται το χαρακτηρισμό «σεξουαλικό ζώο»! Δεν άλλαζε λέει συντρόφους, σαν τα πουκάμισα, όπως συνήθιζαν να του καταλογίζουν στο παρελθόν. Συκοφαντίες κύριε δικαστά!
«Είναι πολύ μεγάλο ψέμα ότι ήμουν ένα σεξουαλικό ζώο σε όλη μου τη ζωή και ότι έχω αλλάξει πολλές παρτενέρ. Δεν ισχύει. Θαύμαζα πράγματα στον άνθρωπο με τον οποίο έκανα έρωτα και εκεί ξεκινούσε η πράξη. Αν την επόμενη ημέρα δεν ένιωθα αυτή τη συναισθηματική φόρτιση, δεν το έπραττα. Τον έρωτα σε μία σχέση τον κερδίζεις καθημερινά. Λυπάμαι για όλα αυτά τα ζευγάρια που, λόγω της συνήθειας του να είναι αναγκαστικά μαζί, ενώ υπάρχει η φαγωμάρα και η μιζέρια, λένε ‘έχουμε σχέση’. Οπότε βγάζει ο καθένας τα ‘σκουπίδια’ του, τα τοποθετούν σε ένα σπίτι και πρέπει ο ένας να αντέξει τον άλλο, επειδή έχουν κάνει μία σύμβαση ότι είναι ερωτευμένοι», είπε και ΔΕ μας έπεισε. Μα θα τρελαθούμε εντελώς, αλτσχάιμερ νομίζει ότι έχουμε;

Πηγή:athensbars.gr

Σχόλια