Το άσχημο παιχνίδι της μοίρας για γνωστή παρουσιάστρια

3-9-12
















Το δικό της δράμα βιώνει γνωστή παρουσιάστρια καθώς έχασε έναν πολύ δικό της άνθρωπο.
Ο λόγος για την Άντρη Καραντώνη, εστεμμένη με τον τίτλο της Μις Κύπρος και πολύ γνωστή παρουσιάστρια στο νησί της Αφροδίτης –μαζί με τον Τάσο Θεοδώρου και τον Βαγγέλη Ευαγγέλου παρουσιάζουν το «Για μπανάκι- η οποία έμαθε ότι ο αγαπημένος της φίλος Γιώργος έφυγε ξαφνικά και αναπάντεχα από τη ζωή. «Με πήρε η αδελφή του τηλέφωνο στις 6,00 το πρωί. Εκείνη την ώρα κοιμόμουν και πετάχτηκα έντρομη από το κρεβάτι μου. Την άκουγα να κλαίει. Όμως μου είπε ότι πέθανε ο Γιώργος, έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Στην αρχή σοκαρίστηκα. Δεν μπορούσα να πιστέψω το κακό που είχε γίνει. Ξέσπασα σε λυγμούς» είπε με βουρκωμένα μάτια στην Espresso η γνωστή παρουσιάστρια και συνέχισε: «Αμέσως ντύθηκα και πήγα στο σπίτι της οικογένειας του Γιώργου. Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ φορτισμένη. Για πρώτη φορά στη ζωή μου συνειδητοποίησα ότι η ζωή είναι πολύ μικρή. Σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε...». Ο ξαφνικός χαμός του κολλητού της φίλου ήταν και ο λόγος που η Άντρη δεν εμφανίστηκε για μερικές μέρες στην εκπομπή που παρουσιάζει. Η ίδια λέει: «Δεν μπόρεσα να πάω στην εκπομπή για μερικές μέρες. Δεν ήμουν καλά ψυχολογικά». Ο νεαρός φίλος της παρουσιάστριας έπεσε θύμα τροχαίου όταν ένα αυτοκίνητο τον παρέσυρε ενώ εκείνος ήταν σταματημένος σε φανάρι με τη μηχανή του.

Πηγή:http://www.gossip-tv.gr

Σχόλια