Το τραμ επιστρέφει στις γειτονιές

8-10-12
















Να μπει το τραμ για τα καλά στη ζωή των Αθηναίων εξετάζει το υπουργείο Υποδομών, καθώς ωριμάζει η ιδέα για μεγαλύτερη... συμμετοχή του στις αστικές συγκοινωνίες του Λεκανοπεδίου.

Όπως αναφέρει το «Βήμα της Κυριακής», ήδη η Αττικό Μετρό προχωρεί στην επέκτασή του προς Πειραιά και Αργυρούπολη, ενώ μελετά τη δημιουργία νέων γραμμών προς την οδό Πατησίων, τον Σταθμό Λαρίσης και τους Αμπελόκηπους, στο πλαίσιο της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου.

Τις επόμενες ημέρες, σύμφωνα με την εφημερίδα, αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της Αττικό Μετρό και της αναδόχου εταιρείας για την επέκταση του τραμ στο κέντρο του Πειραιά. Σύμφωνα με πληροφορίες, η σύμβαση «πέρασε» από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τις επόμενες ημέρες θα παρουσιαστεί στη βουλή.

Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 2 χρόνια και προβλέπει τη σύνδεση του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας με τον Πειραιά με μονή γραμμή μήκους 5,4 χλμ, που θα κάνει κυκλική πορεία μέσα στην πόλη, μέσω των οδών Σκυλίτση, Λαμπράκη και Βασ. Γεωργίου και Εθνικής Αντιστάσεως και Σκυλίτση αντιστοίχως για την επιστροφή. Οι μελέτες δείχνουν ότι θα μετακινούνται περί τις 25 χιλιάδες επιβάτες ανά ημέρα.

Παράλληλα, σύμφωνα με το Βήμα της Κυριακής, η Αττικό Μετρό έχει έτοιμη προς δημοπράτηση την επέκταση του τραμ προς την Αργυρούπολη, εγχείρημα ύψους 15 εκατ. ευρώ, το οποίο όμως «κολλάει» αναιτίως στο υπουργείο Περιβάλλοντος εδώ και 18 μήνες, αφού οι υπηρεσίες του δεν έχουν αποφανθεί ακόμη για την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων του πρότζεκτ.

Εν τω μεταξύ, όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, στο υπουργείο Υποδομών εξετάζεται, στο πλαίσιο της επέκτασης του τραμ προς τη λεωφόρο Πανεπιστημίου και της διεύρυνσης της «ανόδους» του προς την Πατησίων, η δημιουργίά διακλαδώσεων προς τον σταθμό Λαρίσης και τους Αμπελόκηπους, που θα διασχίζουν τη λεωφόρο Αλεξάνδρας. Σύμφωνα με πληροφορίες στόχος είναι το τραμ να επεκταθεί, μέσω της πλατείας Ομονοίας, προς την Πατησίων και να φτάσει ως τον σταθμό «Άνω Πατήσια» των ΗΣΑΠ, αναβαθμίζοντας ολόκληρο τον άξονα του ιστορικού τριγώνου των Αθηνών.

Πηγή:real

Σχόλια