Ακούει…από το χέρι!

15-11-12

















O Ελληνοκύπριος καλλιτέχνης Στέλιος Αρκαδίου, ακούει από το… χέρι του, στην κυριολεξία! Ο 63 ετών καλλιτέχνης τοποθέτησε ένα εμφύτευμα ανθρώπινου αυτιού στο αριστερό του χέρι, με στόχο να μπορεί να…ακούει – εκτός από τα δύο του αυτιά – και από το χέρι. Με ειδικό πομπό που τοποθετήθηκε μέσα… στο στόμα του, το εμφύτευμα έγινε αποδεκτό από το σώμα του και ήδη ο άνδρας ακούει κανονικά και από το χέρι. Η επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε δεν είχε καμία ουσιαστική ανάγκη, αλλά έγινε για καθαρά καλλιτεχνικούς λόγους και κυρίως για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος της κοινής γνώμης. Με τη διαφορά ότι για να προσελκύει το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης, ο Stelarc χρειάστηκε πολλά, μα πάρα πολλά, όπως λέει, χρόνια. ‘Εάν μου τηλεφωνήσετε από το κινητό σας θα μπορώ να σας μιλήσω με το…αυτί μου! Επειδή όμως έχω εμφυτεύσει έναν μικρό πομπό και ένα μικρόφωνο σε ένα κενό ανάμεσα στα δόντια μου, μπορώ να ακούω τη φωνή σας μέσα στο αυτί μου. Εάν κρατήσω το στόμα μου κλειστό, απλώς θα ακούω τη φωνή σας’, δήλωσε στο Βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο Sky News. O Aρκαδίου ασχολείται συχνά με το ανθρώπινο σώμα και τις δυνατότητές του. Αυτή τη φορά όμως ο καλλιτεχνικός του οίστρος ξεπέρασε κάθε όριο. Ηδη ακούει από το χέρι, ο απώτερος στόχος του ωστόσο είναι να μπορέσει να συνδέσει το εμφύτευμα με bluetooth και υπολογστή, ώστε να κάνει ολόκληρες συνομιλίες από αυτό!

 Πηγή:http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Σχόλια