Ο Τάσος Χαλκιάς βάζει «λουκέτο» στη δραματική σχολή του

13-11-12















Οι οικονομικές δυσκολίες που τον έχουν κυριεύσει τον τελευταίο χρόνο, δεν του επιτρέπουν άλλο να χρηματοδοτεί το μεγάλο του όνειρο. Δραστικά μέτρα προσπαθεί να πάρει για να σώσει ότι μπορέσει και να μην δώσει οριστικό τέλος στο μεγάλο του όνειρο στο οποίο πριν από μερικά χρόνια εναπόθεσε όλες του τις οικονομίες… Όπως διαδίδεται από στόμα στα καλλιτεχνικά πηγαδάκια, η δραματική σχολή του στην καρδιά των Αθηνών θα κλείσει και ο σταρ της τηλεόρασης και του θεάτρου ψάχνει νέο χώρο με μικρότερο νοίκι για να μεταφέρει τους μαθητές του. Ο λόγος για τον Τάσο Χαλκιά που η Ανωτέρα Δραματική σχολή του «Πρώτη Πράξη» θα πρέπει να κλείσει. Σύμφωνα με όσα διαδίδονται από το περιβάλλον του, ο ηθοποιός που απέχει τηλεοπτικά, αν και εργάζεται φέτος στο θέατρο στην παράσταση «Τι βουλή θα παραδώσεις μωρή» δεν μπόρεσε να χρηματοδοτήσει άλλο το όνειρο του όπως έκανε όλα αυτά τα χρόνια. Σε παλαιότερη συνέντευξη του ο Τάσος Χαλκιάς είχε μιλήσει για τις οικονομικές θυσίες που είχε κάνει για να γίνει πραγματικότητα αυτή η σχολή, ένα όνειρο ζωής για τον ίδιο. «Δεν πρόλαβα καλά καλά να τελειώσω την σχολή και ρώτησα τον αείμνηστο δάσκαλο μου Στέλιο Κόκοβιτς αν μπορώ να αρχίσω να διδάσκω. Μου λέει, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Πρώτα θα γίνεις ηθοποιός, θα αποκτήσεις εμπειρία, θα παίξεις κάποιους ρόλους και μετά αν εξακολουθείς να θές να κάνεις το δάσκαλο και δεν σε κερδίσει το σανίδι τότε μόνο θα γίνεις και δάσκαλος. Ξεκίνησα να φτιάξω ένα θεατρικό όμιλο το Θέρος. Για μένα σήμαινε Θεατρική Έκφραση Ρεπερτόριο Όραμα Στόχος. Αυτό ήταν το Θέρος. Με βάση αυτό λειτούργησα κάποιες δικές μου δουλείες στο θέατρο. Μάζεψα λοιπόν όλες μου τι οικονομίες, μίκρυνα της ανάγκες της ζωής μου και εγώ και οικογένεια μου. Εδώ μέσα δουλεύει και η σύζυγος μου Πέννυ Παπουτσή, η οποία είναι μια καταπληκτική δασκάλα υποκριτικής. Η κόρη μου, η οποία σπούδασε σκηνογραφία και ενδυματολογία και ο γιός μου που είναι τεχνικός σύμβουλος. Είμαι πάρα πολύ περήφανος και ευχαριστημένος από τον τρόπο που κατάφερε να λειτουργήσει η σχολή όπου και φέτος βγάζω τους πρώτους μου σπουδαστές στην αρένα του επαγγέλματος.»

Πηγή: xespao.blogspot.gr

Σχόλια