«Δουλεύω και εγώ για να επιβιώσω», δηλώνει η Βίκυ Χατζηβασιλείου

4- 3- 2013
















 Για τον θάνατο του πατέρα της και τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει μίλησε η Βίκυ Χατζηβασιλείου σε κυριακάτικη εφημερίδα. «Αναρωτιέμαι γιατί είχατε αυτή την εικόνα. Με είδατε ποτέ να κάνω παράλογα έξοδα, να κυκλοφορώ με αυτοκινητάρες, να πηγαίνω συνεχώς ταξίδια ή να εμφανίζομαι με σινιέ ρούχα; Η εντύπωση που έχουν κάποιοι για μένα είναι λανθασμένη. Εγώ δουλεύω για να επιβιώσω». Αυτό δήλωσε η δημοφιλής παρουσιάστρια στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την εντύπωση πως έχει ο κόσμος ότι δεν δουλεύει για βιοποριστικούς λόγους. Προσθέτοντας μάλιστα, σχετικά με το αν η οικογένειά της είναι ευκατάστατη: «Ποια είναι η ευκατάστατη οικογένεια; Υπάρχουν πια ευκατάστατες οικογένειες στην Ελλάδα; Αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Μπορεί να ήταν κάποτε η οικογένεια του άνδρα μου, αλλά με την κρίση όλα τελούν υπό αίρεση. Πόσο μπορεί να αντέξει ένας επιχειρηματίας που του χρωστά το κράτος το ΦΠΑ, παλεύει να διατηρήσει κάποιες θέσεις εργασίας και χρηματοδοτεί συνεχώς την επιχείρηση από την τσέπη του; Ολοι έχουμε φτάσει στο όριο. Αρα, εγώ δουλεύω για να συντηρηθώ». Οσον αφορά τον θάνατο του πατέρα της και πώς την έχει επηρεάσει, η Θεσσαλονικιά παρουσιάστρια δήλωσε: «Μου έχει δημιουργήσει πολλές μεταφυσικές αγωνίες για το τι συμβαίνει μετά, πού πάει η ψυχή και πώς μπορεί να γαληνεύσει περισσότερο».

 Πηγή: iefimerida

Σχόλια