Η φωτογράφηση της Παπασιλείου με μαγιό

17-5-2013






















 «Είμαι πραγματικά ήρεμη και καλά» Με αέρα καλοκαιριού, η Έλενα Παπαβασιλείου πόζαρε μπροστά από μια πισίνα για το περιοδικό «ΕΓΩ!» και με εξομολογητική διάθεση αποκάλυψε αν πέρασε ποτέ κατάθλιψη. «Υπήρξε μια περίοδος που ήμουν κλεισμένη στον εαυτό μου και δεν είχα καμία διάθεση να γνωρίσω κανέναν άνθρωπο», εξομολογήθηκε, αποκαλύπτοντας: «Και αυτόν τον χειμώνα συνέβη. Όταν δεν δούλευα αρκετά, ειδικά την εποχή μετά το Dancing With The Stars, προτιμούσα να κάθομαι στο σπίτι ή να βλέπω τους φίλους μου. Δεν ήμουν ανοιχτή σε μια γνωριμία. Τώρα πια με βρίσκετε σε μια πολύ καλή φάση, αισιόδοξη και χαρούμενη. Νομίζω ότι βοηθά και λίγο ο ήλιος. Είμαι πραγματικά ήρεμη και καλά». Η δημοφιλής παρουσιάστρια δεν έκρυψε πως βίωσε την κατάθλιψη κάποια στιγμή στο παρελθόν. «Υπήρξε περίοδος της ζωής μου που τα έβλεπα όλα σκούρα, στεναχωριόμουν με τα πάντα, ήμουν μελαγχολική. Με επηρέασε έντονα. Σε πολλούς ανθρώπους συμβαίνει. Είναι σημείο των καιρών. Άφησα πίσω μου πια αυτήν τη φάση και βγήκα πιο δυνατή απ΄όσα έζησα». 

Πηγή:http://www.newsbeast.gr/

Σχόλια