Σοκάρει ο δολοφόνος του Σεργιανόπουλου: “Με την απειλή μαχαιριού μου ζήτησε να του κάνω στοματικό

6-6-2013

















 Σοκάρει η απολογία του Γεωργιανού! Ο δολοφόνος του Νίκου Σεργιαννόπουλου, περιέγραψε αναλυτικά τι συνέβη το μοιραίο βράδυ. «Είχαμε πάρει κοκαΐνη. Δεν ένιωθα καλά και μου είπε να κλείσω τα μάτια για να ηρεμήσω . Ήρθε μπροστά μου, ενώ είχα τα μάτια κλειστά …και με την απειλή μαχαιριού μου ζήτησε να του κάνω στοματικό. Φοβήθηκα, θύμωσα, θόλωσα. Μετά δεν θυμάμαι τι έγινε ακριβώς . Τον σκότωσα. Από ένστικτο άμυνας λειτούργησα έτσι. Ίσως τον χτύπησα. Μπορεί να σας φαίνεται εύκολο αλλά εγώ βασανίζομαι. Δεν είμαι δολοφόνος. Δεν ήξερα αν ήθελε να με γ@μ@σ@@ ή να με σκοτώσει. Είμαι ένας απλός άνθρωπος, οικογενειάρχης. Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα το έκανα», δήλωσε ο Γεωργιανός Νταβίντ Μουρτχικνέλι κατά τη διάρκεια της απολογίας του. Ο Γεωργιανός αρνήθηκε επίσης ότι εκδιδόταν στις διάφορες πλατείες όπως και ότι είναι ομοφυλόφιλος σύμφωνα με το Star! «Όποια και να είναι η απόφαση του δικαστηρίου…. εγώ αισθάνομαι ένοχος γιατί αφαίρεσα μια ζωή» δήλωσε χαρακτηριστικά.

 Πηγή: koolnews.gr

Σχόλια