Γ. Πέππας: Δεν είμαι υποψήφιος στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου

17-1-2015


















 Με την ανακοίνωσή μου αυτή κάνω γνωστό ότι δεν είμαι υποψήφιος με κανένα κόμμα αλλά ούτε και ως ανεξάρτητος στις Εθνικές Εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.

Την τελευταία ημέρα κατάθεσης των ψηφοδελτίων το όνομά μου συμπεριλήφθηκε στο ψηφοδέλτιο Βοιωτίας του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών του Γιώργου Παπανδρέου.
Μετά την ανακήρυξη των υποψηφίων από το Πρωτοδικείο και μέχρι την ανακήρυξη από τον Άρειο Πάγο ενημερώθηκα ότι δεν συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών λόγω ποσόστωσης.

Με την ανακήρυξη δε των υποψηφίων από τον Άρειο Πάγο με έκπληξη ενημερώθηκα οτι συμμετέχω στις εκλογές στην εκλογική περιφέρεια της Βοιωτίας ως ανεξάρτητος υποψήφιος κάτι που ουδέποτε ζήτησα και ουδέποτε επεδίωξα.

Για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους κάποιοι φαίνεται ότι είτε από λάθος είτε ηθελημένα με θίγουν και παίζουν με την τιμή και την υπόληψη την δική μου και της οικογένειάς μου.
Απαιτώ άμεση και δημόσια αποκατάσταση, επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου και δηλώνω για ακόμα μια φορά ότι δεν είμαι υποψήφιος βουλευτής στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.


Πηγή:Thiva Press


 Αναρτήθηκε από:thivanews.blogspot.gr

Σχόλια