Xριστινα Κολλια ...Απο τις Αλανες της Θηβας στην Εθνικη Ομαδα Ποδοσφαιρου !!!

7-8-2015
















 Χριστινα Κολλια

Ξεκινησα να παιζω ποδοσφαιρο απο τις αλανες της γειτονιας μου και το Pelopidas Club
που πηγαινα να παρακολουθησω τον αδερφο μου
ο Θανασης Χατζηχρονογλου και οι Προπονητες του Club

















Kυριακος Τσιπης και Βαγγελης Φραγγας μου προτειναν να παιξω ποδοσφαιρο
στην Γυναικεια ομαδα του Ατρομητου Σχηματαριου

Ειχα Προπονητη τον Μενιο Παππα και Αγωνιστηκαμε δυο χρονια στην Β' Εθνικη
Συνεχισα Αβαντιδες Χαλκιδας που αγωνιστηκαμε σε Α' και Β' Εθνικη
Εδωσα Πανελληνιες και περασα Ιατρικες Σχολες στην Λαρισα
Προτιμησα την ομαδα της Ακαδημιας Ελπιδες Καρδιτσας απο τις πολλες προτασεις
που ειχα απο ομαδες του Βολου και της Θεσσαλονικης

















Τεσσερα χρονια τωρα με την ομαδα της Ακαδημιας Ελπιδες Καρδιτσας
εχω ζησει μοναδικες στιγμες

η ομαδα Πρωταγωνιστει στο Πρωταθλημα της Α' Εθνικης
και καταλαμβανει 2η και 3η θεσηΑπο την χρονια που επαιζα στις Αβαντιδες Χαλκιδας με επελεξε ο Ομοσπονδιακος Προπονητης

Βαγγελης Κουτσακης για την Εθνικη ομαδα ξεκινησα απο Κορασιδες , Νεανιδες και τωρα στην Γυναικεια ομαδα οπου εχω Προπονητες τον Δημο Καβουρα και τον Αντωνη Πριονα Γυμναστης μας ειναι ο Δημητρης Μπατσουλας


















θελω να ευχαριστησω την ψυχη της ομαδας μας στην Καρδιτσα τον Δημητρη Κουτσονασιο
τον Πατριωτη μου Θηβαιο Γυμναστη Δημητρη Μπουτσικο που στηριζει τις προσπαθειες μου και τον Γυμναστη μου στην Λαρισα Αχχιλεα Μαστροδημο

Βρισκομαι στο Τεταρτο Ετος Ιατρικα Εργαστηρια στην Λαρισα και το ονειρο μου ειναι να γινω Αθλιατρος
το Γυναικειο Ποδοσφαιρο εχει ανθιση στην Ελλαδα και γινονται μεγαλες προσπαθειες Αναπτυξης απο την UEFA η οικογενεια μου στη Θηβα εχει το '' Καφε Μερα'' στους Αγιους Θεοδωρους
και οταν ερχομαι στηριζω τις προσπαθειες τους

θα συνεχιζω να παιζω ποδοσφαιρο και οταν μου δοθει δυνατοτητα
θελω να συμβαλλω και η Θηβα να εχει την δικη της Γυναικεια ομαδα Ποδοσφαιρου
στην φωτογραφια με τις φιλες της που ηρθαν να την επισκεφθουν απο την Λαρισα
την Παναγιωτα Σωτηριαδου και την Ρομινα Τσουκα που Αγωνιζονται
στην Αθλητικη Ενωση Λαρισας

Thiva Spor
Ρεπορταζ ..Σιλας Παυλου


Πηγή:Thiva Spor

Σχόλια