ΔΗΜΟΣ ΘΗΒΑΙΩΝ:Ευχαριστήριο Δημάρχου Θηβαίων μετά τη νοση λεία του στο νοσοκομείο

23-12-2015















Θήβα 23/12/2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ευχαριστήριο Δημάρχου Θηβαίων μετά τη νοσηλεία του στο νοσοκομείο

Επέστρεψε στα καθήκοντά του ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Σπύρος Νικολάου, αφού ολοκληρώθηκε η νοσηλεία του στο Γ.Ν. Χαλκίδας, όπου είχε μεταφερθεί με τη σύζυγό του μετά το τροχαίο ατύχημα στην εθνική οδό Αθηνών- Λαμίας.


Τον κ. Δήμαρχο υποδέχθηκαν θερμά στο Δημαρχείο όλοι οι εργαζόμενοι ενώ μία ευχάριστη έκπληξη του επιφύλαξαν οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Λουτουφίου Θήβας, του 2ου και του 6ου Νηπιαγωγείου Θήβας, που του έψαλλαν τα κάλαντα των Χριστουγέννων και του ευχήθηκαν να είναι “σιδερένιος”.
Ο κ. Δήμαρχος, με αφορμή την επιστροφή του, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς τους θεράποντες ιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκίδας, που περιέθαλψαν εμένα και τη σύζυγό μου, μετά το τροχαίο ατύχημα που μας συνέβη καθώς και τον Δήμαρχο Χαλκιδέων κ. Χρήστο Παγώνη, που ήταν δίπλα μου από την πρώτη στιγμή αυτής της περιπέτειας και τους συναδέλφους μου Δημάρχους και Δημοτικούς Συμβούλους. Ευχαριστώ, επίσης, θερμά όλους τους δημότες, τους εργαζόμενους του Δήμου μας, τους συνεργάτες μου και τους δημοσιογράφους, για τη συμπαράσταση και τις ευχές τους για καλή και ταχεία ανάρρωση. Η αγάπη τους ήταν ιδιαιτέρως συγκινητική και συνέβαλε στην βελτίωση της υγείας και της ψυχολογίας μας.

Επέστρεψα, λοιπόν, σήμερα στα καθήκοντά μου ως όφειλα, αφήνοντας πίσω μου τις άσχημες στιγμές και συνεχίζοντας με αισιοδοξία, δύναμη και δημιουργικότητα για το καλό του Δήμου μας, την πρόοδο και την ανάπτυξη που έχουμε όλοι ανάγκη. Εύχομαι Χρόνια Πολλά σε όλους, με υγεία και ευτυχία”.


Πηγή:thivanews.blogspot.gr

Σχόλια