Μόσιαλος: Έχουμε δικαίωμα να μη λάβουμε μέτρα;

16-10-11
















Συνέντευξη στη Free Sunday παραχώρησε ο Ηλίας Μόσιαλος όπου και δέχθηκε την...παραδοσιακή ερώτηση:


Η κυβέρνησή σας παίρνει μέτρα που ούτε καν υπονοούνταν στο προεκλογικό σας πρόγραμμα, τα οποία επεκτείνονται και πέραν της λήξης της τετραετίας. Από πού αντλείτε το δικαίωμα αυτό;


Έχω την αίσθηση ότι έδωσε την καλύτερη απάντηση που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό:



Με ρωτάτε αν έχουμε δικαίωμα να λαμβάνουμε τέτοια μέτρα. Εγώ θα αντιστρέψω το ερώτημα. Έχουμε δικαίωμα να μη λάβουμε μέτρα, να κρύψουμε το κεφάλι μέσα στην άμμο του πολιτικού κόστους και να αφήσουμε τη χώρα να βουλιάξει; Αν το κάνουμε αυτό, η κοινή γνώμη, οι πολίτες θα μας...



...καταδικάσουν για πάντα. Ας θέσω κι εγώ εδώ τα δικά μου ερωτήματα. Ξέρετε πόσο ήταν το δημόσιο χρέος το 2004; Ήταν 98,9% του ΑΕΠ και το έλλειμμα μετά την απογραφή έφτανε στο 7,5%. Ξέρετε τι παρέδωσε η ΝΔ το 2009; Παρέδωσε το χρέος στο 128% και το έλλειμμα στο 15,4%. Αυτό τι ήταν; Ήταν δικαίωμά τους να οδηγήσουν τη χώρα στην καταστροφή; Αυτό λοιπόν ήταν μια νόμιμη ενέργεια και η προσπάθεια που κάνουμε εμείς να ισοσκελίσουμε τους προϋπολογισμούς είναι παράνομη και άδικη; Λοιπόν, σαν περίεργα μας τα λένε ορισμένοι τα πράγματα.

Πηγή:parapolitiki.com

Σχόλια