Βάνα Μπάρμπα: «Θέλω να κλείσω τη ζωή μου, κάνοντας πράγματα που δεν έχω κάνει»

22- 1- 2013















Η Βάνα Μπάρμπα, καλεσμένη στη «Μεσημεριανή Μελέτη», το απόγευμα της Δευτέρας, μίλησε μεταξύ άλλων για την επιλογή της να μην παντρευτεί ποτέ μέχρι σήμερα. Όταν η παρουσιάστρια της εκπομπής, Ελεονώρα Μελέτη, ρώτησε την ηθοποιό, γιατί δεν ανέβηκε ποτέ τα σκαλιά της εκκλησίας, εκείνη είπε: «Κοίταξε, είναι στάση ζωής. Ήταν λίγο δειλία, φοβόμουν παιδί μου. Ο γάμος πρέπει να είναι έναν πολύ ιδιαίτερο άνθρωπο, για να μπορεί να αντέξει. Αλλιώς όλα καταρρίπτονται» και συνέχισε: «Φοβόμουν τη δέσμευση. Μου άρεσε η ελευθερία, υπήρχε έναν βόλεμα. Την ασφάλεια, άλλωστε, μπορείς να την έχεις και με έναν σύντροφο, όχι μόνο με γάμο. Ο γάμος είναι μια πολύ ιδιαίτερη υπόθεση. Πρέπει να μπορείς να αντέξεις τον άλλον, να σε αντέχει και εκείνος. Να υπάρχει αγάπη, αλλιώς παύει να είναι εραστής σου...». Ενώ, ολοκληρώνοντας την άποψή της, η Βάνα είπε: «Κάθε πράγμα είναι στον καιρό του. Οι αποφάσεις και οι επιλογές μας γράφουν τη δική μας ιστορία. Μπορεί δέκα χρόνια μετά να δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία. Σε εμένα δεν κλείνει τίποτα. Θέλω να κλείσω τη ζωή μου, κάνοντας πράγματα που δεν έχω κάνει. Και σίγουρα θα βιώσω τον γάμο. Στην ηλικία, όμως, που είμαι μπορώ να τον εκτιμήσω. Τώρα θέλω ασφάλεια, θέλω αγάπη. Όταν είσαι μες στον έρωτα, τι αγάπη να νιώσεις;».

 Πηγή: http://www.protothema.gr

Σχόλια