Πάτρα: Απίστευτο! Πληρώνουν τον γιατρό με μάπες και λάχανα!

8 -2 -2013















 Έχω να κάνω σεφτέ 10 ημέρες μας λέει ενώ έρχονται να τους εξετάσω και δεν έχουν να με πληρώσουν. Έβγαλα σαν τον μπακάλη τεφτέρι και σημειώνω. Έχω φτάσει σε σημείο να σκέφτομαι να κλείσω το ιατρείο μου γιατί δεν έχω να πληρώσω τα έξοδα. Οι κόποι τόσων χρόνων πάνε χαμένοι. Ο τελευταίος που μου έκανε σεφτέ είναι αυτό που βλέπετε 2 σακούλες με λάχανα και μια μάπα μέσα. Ενας κύριος που ήρθε χθές ενώ τον εξέτασα του έδωσα και απο πάνω για να πάρει γάλα για το παιδί του. Ζούμε τραγικές καταστάσεις και στον δικό μας τον κλάδο. Έχω σοβαρό πρόβλημα με πελάτες που ειναι ανασφάλιστοι. Οι 9 στους 10 δεν έχουν να με πληρώσουν. Σκηνές που θυμίζουν άλλη εποχή και όμως διαδραματίζονται σήμερα στη Πάτρα... Δεκάδες Πατρινοί, μόλις τελείωσε η διαμαρτυρία των αγροτών από την Γ' ΔΟΥ, μάζευαν από τα πεζοδρόμια χόρτα και μπρόκολα.... Εικόνες καθημερινής εξαθλίωσης που λαμβάνουν χώρα και στη πόλη της Πάτρας.


Πηγή: pelop.gr

Σχόλια