Ποια διάσημη ηθοποιός χώρισε, αλλά μένει δίπλα δίπλα με τον "πρώην" σύζυγό της;

12- 2- 2013















 «Θεωρούσα ότι ποτέ στη ζωή μου δεν θα πάρω διαζύγιο. Η ζωή,όμως, μετά από 14 χρόνια έγγαμου βίου τα έφερε έτσι και τελικά να πήρα διαζύγιο. Αν και είναι της μόδας τα διαζύγια, δεν τα επικροτώ παρότι το έχω κάνει και εγώ...». Αυτά και άλλα πολλά αποκάλυψε η ηθοποιός Ελένη Καστάνη:« Πλέον έχουμε πολύ καλές σχέσεις με τον άντρα μου, είναι η οικογένειά μου, θέλω να είναι καλά, έχουμε ένα παιδί μαζί και πάντα θα είμαστε οικογένεια. Εγώ δεν έχω προχωρήσει στη ζωή μου, θα ήθελα εκείνος να προχωρήσει. Δεν θα είχα πρόβλημα. Ένα με δύο χρόνια μετά τον χωρισμό οι σχέσεις μας ήταν περίεργες. Υπάρχει μια δυσκολία. Τώρα όμως διατηρούμε πολύ καλές σχέσεις. Εγώ μένω στον πρώτο όροφο και αυτός στο ισόγειο. Βλεπόμαστε σχεδόν καθημερινά για το παιδί». Η Ελένη Καστάνη παραδέχτηκε στην εκπομπή «JOY» του ΣΚΑΪ πως ήταν μια δύσκολη περίοδος για την ίδια να ξεκινήσει ξανά τη ζωή της, μετά από 14 χρόνια έγγαμου βίου. Η ηθοποιός χαρακτήρισε ως «αποτυχία» ένα διαζύγιο στη ζωή δύο ανθρώπων, αλλά τόνισε πως διατηρεί άριστες σχέσεις με τον πρώην σύζυγό της, κυρίως για χάρη του γιου τους.

 Πηγή:: http://www.markos.tv

Σχόλια