Θήβα: Να σταματήσει η υποβάθμιση

15-7-2013

















 Μαζική αναμένεται η πρώτη δυναμική κινητοποίηση της Θήβας την ερχόμενη Τρίτη με την κατάληψη του κτιρίου της Δ.Ο.Υ.. Ο Δήμαρχος Σπύρος Νικολάου απαιτεί να σταματήσει η υποβάθμιση της πόλης του και αποσυνδέει τις κινητοποιήσεις στην αντιπαλότητα της Θήβας με τη Λιβαδειά.

 Πηγή:http://thivanews.blogspot.gr/

Σχόλια