Η "απώλεια" πασίγνωστης ηθοποιού και το πρόβλημα με την καρδιά! (Φωτό)

18-7-2013























«Επί 2 εβδομάδες ήμουν στο κρεβάτι. Αντιμετώπισα πρόβλημα με το στομάχι και την καρδιά μου. Ο θάνατος της γιαγιάς μου και η επιλόχεια κατάθλιψη με έχουν στιγματίσει τη ζωή μου», δηλώνει στο "ΕΓΩ"... Η Μαρία Κορινθίου αποκαλύπτει: «Ήταν πολύ άσχημη περίοδος. Πάρα πολύ άσχημη. Ακόμα δεν το έχω ξεπεράσει. Ήταν ό άνθρωπος που μας μεγάλωσε. Ήταν πάντα δίπλα μας. Της είχα τεράστια αδυναμία. Ταυτόχρονα περνούσα επιλόχεια κατάθλιψη. Ήμουν ήδη φορτισμένη ψυχολογικά. Εγώ τη βρήκα νεκρή. Δεν το περίμενα, ούτε φανταζόμουν ότι θα συμβεί. Επί 2 εβδομάδες ήμουν στο κρεβάτι. Αντιμετώπισα πρόβλημα με το στομάχι και την καρδιά μου. Ο θάνατος της γιαγιάς μου και η επιλόχεια κατάθλιψη με έχουν στιγματίσει τη ζωή μου». Και δεν διστάζει να πει στο περιοδικό ΕΓΩ: «Παράλληλα όταν έχεις και επιλόχεια κατάθλιψη κάνεις διάφορες σκέψεις. Ένα πράγμα που κουβαλάω από τότε που γέννησα καθημερινά είναι ο φόβος της απώλειας. Με κατατρέχει ο θάνατος. Με στιγμάτισε όλο αυτό. Σοκαρίστηκα. Δεν θα ξεχάσω ότι ο Γιάννης έπειτα από 3 εβδομάδες άρχισε να μου φωνάζει: "Λείπει σε όλους η γιαγιά. Όμως έχεις ένα μωρό παιδί. Πρέπει να συνέλθεις για εκείνο». 

Πηγή:http://www.markos.tv/

Σχόλια