Θήβα: Κόβουν από τώρα τα δέντρα για τον χειμώνα! Φωτογραφία

12-7-2013


















Στην φωτογραφία βλέπετε την περιοχή του Αμφειού λόφου που την επιτήρηση έχει το φροντιστήριο Θηβαϊκής Αρχαιογνωσίας. Όταν πήγαν τα μέλη του ένα πρωινό είδαν το πεύκο εξαφανισμένο. Στην θέση του είχαν μείνει δύο με τρία ξυλάκια. Ο πρόεδρος, σύμφωνα με το thiva-press, καταγγέλει τους αρμόδιους ότι δεν αντιλαμβάνονται τι γίνεται έξω, με συνέπεια να κόβει ο καθένας δέντρα.

 Πηγή:http://viotianews.gr/

Σχόλια