Ένταση το πρωί στον ΕΟΠΥΥ της Θήβας

18-2-2014


















 Ο Δήμος Θηβαίων και όλοι οι φορείς της πόλης ζητούν να σταματήσει ΑΜΕΣΑ η παράδοση των πολυϊατρείων του ΙΚΑ, ώστε ο ΕΟΠΥΥ να συνεχίζει να παρέχει τις υπηρεσίες του στους πολίτες. Να σημειωθεί ότι πέραν όλων των άλλων η διαδικασία αυτή είναι παράνομη λόγω μη δημοσίευσης του Νόμου στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.

Ο Δήμαρχος Θηβαίων κ.Σπύρος Νικολάου, με ανακοίνωση κάλεσε όλους τους πολίτες στο Δημοτικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα για συζήτηση και λήψη αποφάσεων για το σοβαρό αυτό θέμα.

Πηγή:thiva-nikolas.blogspot.gr

Σχόλια