Μας άφησε… κάγκελο! «Κουράστηκα να κρύβομαι… Είμαι oμoφuλόφiλη»! [φωτο]

24-4-2014


















 Η ηθοποιός ….Έλεν Πέιτζ, που είχε προταθεί για το βραβείο Όσκαρ για το ρόλο της εγκυμονούσας έφηβης στην ταινία Juno, αποκάλυψε την Παρασκευή ότι είναι λεσβiα, μιλώντας στο Λας Βέγκας σε ένα συνέδριο για ανήλικους ομοφuλόφιλους.“Κουράστηκα να κρύβομαι και κουράστηκα να λέω ψέματα” είπε η 26χρονη Καναδή ηθοποιός στην ομιλία της, ξεσηκώνοντας ένα κύμα συμπαράστασης από το κοινό του συνεδρίου “Καιρός για Ευτυχία”, που οργάνωσε η Εκστρατεία για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. “Είμαι εδώ σήμερα επειδή είμαι ομοφuλόφιλη. Και επειδή ίσως μπορώ να κάνω τη διαφορά, να βοηθήσω άλλους να ζήσουν πιο χαλαρά και πιο ελπιδοφόρα. Ανεξαρτήτως αυτού, αισθάνομαι ότι έχω μια προσωπική υποχρέωση και μια κοινωνική ευθύνη”, τόνισε.Η Πέιτζ, που έχει παίξει σε πολλές ταινίες όπως στο Inception, το X-Men: Η τελική αναμέτρηση και Στη Ρώμη με αγάπη, αυτήν την περίοδο γυρίζει την ταινία Freeheld, ένα δράμα για μια ετοιμοθάνατη αστυνομικό που αγωνίζεται να εκχωρήσει τη σύνταξή της στη λεσβiα εpωμένη της.

Στην ομιλία της η ηθοποιός είπε ότι υπέφερε για πολλά χρόνια επειδή φοβόταν να ομολογήσει δημοσίως τις σeξουαλικές προτιμήσεις της. “Υπέφερε το πνεύμα μου, υπέφερα ψυχικά, υπέφεραν οι σχέσεις μου. Και βρίσκομαι σήμερα εδώ, με όλους εσάς, στην απέναντι πλευρά όλου αυτού του πόνου”, είπε.Η Εκστρατεία για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, μια οργάνωση που μάχεται για τα δικαιώματα των λeσβiών, των ομοφuλόφιλων και των διαφυλικών, ανάρτησε την ομιλία της Πέιτζ στον ιστότοπό της και την συνεχάρη για το θάρρος της.

Πηγή:deite-to.com

Σχόλια