Τα 5 πράγματα για τα οποία μετανιώνουμε λίγο πριν πεθάνουμε

21-5-2015















 Η Bronnie Ware είναι μια Αυστραλιανή νοσοκόμα που πέρασε πολλά χρόνια κοντά σε ασθενείς κατά τις τελευταίες 12 εβδομάδες της ζωής τους. Όλο αυτό το διάστημα, κατέγραφε εκείνα για τα οποία οι άνθρωποι αυτοί της είπαν ότι μετανιώνουν στην ζωή τους.

Όταν έβαλε τις πιο συχνές απαντήσεις των ανθρώπων αυτών σε ένα blog, που λεγόταν “Inspiration and Chai”, η προσοχή που συγκέντρωσε ήταν τόσο μεγάλη, ώστε έβαλε τις παρατηρήσεις της σε ένα βιβλίο με τίτλο “The Top Five Regrets of the Dying”, το οποίο γνώρισε μεγάλη επιτυχία.

Η Ware γράφει για την εκπληκτική διαύγεια σκέψης που οι άνθρωποι αποκτούν στο τέλος της ζωής τους, και πώς μπορούμε να μάθουμε από τη σοφία τους.

Δείτε τα 5 πράγματα που η ίδια αποκαλύπτει ότι της έλεγαν τις τελευταίες τους ώρες με σειρά συχνότητας:

1. “Μακάρι να είχα το κουράγιο να ζήσω μια ζωή αληθινή ως προς τον εαυτό μου και όχι όπως οι άλλοι γύρω μου περίμεναν από μένα”.

2. “Μακάρι να μην εργαζόμουν τόσο σκληρά”

3. “Μακάρι να είχα το θάρρος να εκφράσω τα συναισθήματά μου”

4. “Μακάρι να είχα μείνει σε επαφή με τους φίλους μου”

5. “Μακάρι να είχα αφήσει τον εαυτό μου να είναι πιο ευτυχισμένος”


Πηγή:www.madata.gr

Σχόλια