Κωνσταντίνος: «Δεν είμαι πρώην βασιλιάς! Θα επιστρέψω στην Ελλάδα ως μονάρχης…

9-11-2016

















Απορρίπτει τη συμμετοχή του σε κάποιο κόμμα και την ανάμιξή του στην ελληνική πολιτική, θα επέστρεφε στην Ελλάδα ως μονάρχης αν κάτι τέτοιο ήθελε ο λαός, στην Ελλάδα δεν αισθανόταν persona non grata, δεν έχει ψηφίσει ποτέ του, δεν αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη και πιστεύει ότι ο Αλέξης Τσίπρας δουλεύει σκληρά. Στα σημεία αυτά συνοψίζεται η συνέντευξη που έδωσε ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος, ο οποίος ξεκαθάρισε πως «Δεν είμαι τέως ή πρώην αλλά ο βασιλεύς Κωνσταντίνος, τελεία και παύλα».

Μιλώντας στην εκπομπή του ΣΚΑΪ «Ιστορίες», ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος, μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι στην ιστορία θα ήθελε να μείνει ως κάποιος που δεν επέτρεψε στην πατρίδα του να κυλιστεί σε εμφύλιο ή άλλο πόλεμο.

«Ούτε εγώ ούτε ο γιός μου θέλει να κατακτήσει την πολιτική. Δε νομίζω ότι αρμόζει , δεν είμαστε πολιτικάντηδες, δε ξέρουμε αυτή τη δουλειά», είπε για το αν ο ίδιος ή ο γιος του Νικόλαος ετοιμάζει κάποιο κόμμα ή πρόκειται να συμμετάσχει σε κάποιο. «Έχω την εντύπωση ότι η Ελλάς έχει πάρα πολλούς πολιτικούς, μάλιστα θα έλεγα ότι σχεδόν έχουν μπουχτίσει από πολιτικούς, τί θέλουν άλλο παραπάνω, να κάνουν τι;», είπε χαρακτηριστικά. Μάλιστα, σε ερώτηση για το αν υπάρχει πρόταση στον γιο του να ενταχθεί σε κάποιο κόμμα απάντησε: «Α δε ξέρω μπορείτε να ρωτήσετε».
Για το αν έχει λήξει το σενάριο της παλινόρθωσης ο Κωνσταντίνος ανέφερε: «Δεν υπάρχει τέλος και δεν υπάρχει αρχή. Εγώ βλέπω την όλη υπόθεση αυτή να εξελίσσεται στα χέρια του ελληνικού λαού. Αυτοί αποφασίζουν τί θέλουν, αυτοί αποφάσισαν 2 φορές αν θυμάμαι καλά, να επαναφέρουν τη βασιλεία αφού είχε φύγει. Τώρα αν τη θέλουν πάλι δικό τους δικαίωμα είναι. (…) Δε θα κουνήσω το δάχτυλό μου για να πάρω τη βασιλεία πίσω, θα το κάνουν οι Έλληνες, εγώ δε θα το κάνω».

Στη διάρκειας 90 λεπτών συνέντευξή του, ο τέως βασιλιάς τόνισε επίσης ότι δεν θα επιδιώξει να γυρίσει ως μονάρχης. «Εάν γίνει μόνο του τότε θα το δεχθώ. Αλλά ποιός είναι ο μηχανισμός να κάνει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει», σημείωσε.


Διαβάστε περισσότερα εδώ:olagossip.gr/konstantinos-den-ime-proin-vasilias-tha-epistrepso-stin-ellada-os-monarc/

Σχόλια