Παραιτήθηκε η γγ Τουρισμού Ευρυδίκη Κουρνέτα


4-2-2019














Σήμερα κλείνει ουσιαστικά ο κύκλος μου στη θέση της Γενικής Γραμματέως Τουρισμού ύστερα από δύο έτη δημιουργικά και παραγωγικά. Παραμένοντας απόλυτα σταθερή στις αρχές και τις θέσεις μου, για λόγους πολιτικής αξιοπρέπειας και τάξης, οδηγήθηκα στην απόφαση της παραίτησής μου.
Οι τελευταίες εξελίξεις δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου.
Στη θέση αυτή τοποθετήθηκα κατόπιν προτάσεως από τον Πρόεδρο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και θεωρώ ηθικό χρέος μου να τον ευχαριστήσω θερμά για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου.

Ακολουθεί το κείμενο της παραίτησης:
"Παραμένοντας απόλυτα σταθερή στις αρχές και τις θέσεις μου, για λόγους πολιτικής αξιοπρέπειας και τάξης, με την επιστολή αυτή σας υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση της Γενικής Γραμματέως Τουρισμού.

Από την ανάληψη των καθηκόντων μου μέχρι και σήμερα, εργάστηκα επίμονα και με προσήλωση, με στόχο να συμβάλω στο κρίσιμο έργο που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Τουρισμού.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω για τη συμβολή τους στη συνολική επιτυχία του Ελληνικού Τουρισμού τους εργαζομένους του Υπουργείου, οι οποίοι με ζήλο και αυταπάρνηση εργάστηκαν όλο αυτό το διάστημα, καθώς και όλους τους τουριστικούς φορείς που συνέβαλλαν σε αυτή την προσπάθεια.

Η επιτυχία στον Τουρισμό δεν είναι αποτέλεσμα ενός προσώπου, αλλά μίας ολόκληρης ομάδας ανθρώπων που πίστεψαν στο όραμα και το έφεραν αποτελεσματικά εις πέρας.
Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
TΟΥΡΙΣΜΟΥ"

Πηγη:thivagr.blogspot.com/2019/02/blog-post_285.html

Σχόλια